Anuncis i convocatòries

17 / 01 / 2014

Ordre per la qual es regulen determinats aspectes de la FP Dual

El DOCV d’avui publica l’ordre que regula determinats aspectes de la FP Dual
La podeu descarregar ací

15 / 01 / 2014

MUFACE: entitats que han subscrit el concert per a 2014 (atenció amb SANITAS)

Publicat el concert subscrit amb entitats per a l’assegurança de l’accés a la prestació d’assistència sanitària en territori nacional als mutualistes i altres beneficiaris que hagen optat per rebre-la mitjançant entitats d’assegurança, durant l’any 2014 i es regula el canvi d’entitat prestadora de l’assistència sanitària

Publicació en BOE
Text del concert

El nou concert d’assistència sanitària per a 2014 subscrit amb les entitats següents:
• ASISA, Asistencia Sanitaria Interprovincial de Seguros, S.A.U.
• DKV, Seguros y Reaseguros, Sociedad Anónima Española.
• Igualatorio Médico-Quirúrgico Colegial, S.A de Seguros.
• SEGURCAIXA ADESLAS, Sociedad Anónima de Seguros y Reaseguros.

Atenció: Els titulars adscrits el 31 de desembre de 2013 a l’entitat SANITAS (no subscriptora del nou conceert 2014) hauran de triar durant el mes de gener de 2014 l’entitat per la qual desitgen rebre l’assistència sanitària o pel Sistema Sanitari Públic.

També durant el mes de gener, la resta del col·lectiu podrà triar nova entitat d’adscripció

Catàleg de Proveedors:

23 / 12 / 2013

24 de desembre, nova data de cobrament de la nòmina i la paga extra

La Conselleria d’Eucació ha comunicat avui que la data de cobrament de la nòmina de desembre i de la paga extra de Nadal serà el 24 de desembre.

22 / 12 / 2013

Llistat provisional d’acreditació en llengües estrangeres de Castelló

Consulta ací la llista

19 / 12 / 2013

ATENCIÓ: REVISEU LES DADES BANCÀRIES EN LA DIRECCIÓ TERRITORIAL

300 docents no cobraran en febrer si no actualitzen les dades bancàries

La Conselleria d’Educació ha enviat al compte de correu corporatiu de tot el professorat un missatge sol·licitant que comproveu que el compte corrent correspon al que tenen en nòmines.
Hi ha 300 persones que no cobraran a partir de l’1 de febrer si no fan aquesta acció, per tant, comproveu-ho seguint les instruccions següents:

CONSULTA DE LA DOMICILIACIÓ BANCÀRIA DE LA NÒMINA

L’IBAN SUBSTITUIRÀ Al COMPTE BANCARI A PARTIR DEL DIA 1 DE FEBRER DE 2014
Després de l’adopció de l’euro com a moneda única, la SEPA suposa un pas més en la integració econòmica i monetària a Europa. El seu objectiu és establir instruments de pagament amb uns estàndards comuns, eliminant les diferències entre els pagaments nacionals i els pagaments transfronterers.
SEPA (Single Euro Payments Area) és una zona en la qual consumidors i empreses poden realitzar cobraments i pagaments, dins i fora de les fronteres nacionals, en les mateixes condicions bàsiques i amb els mateixos drets i obligacions, independentment del lloc en què es troben.
A partir de febrer de 2014, serà obligatòria la utilització d’instruments de pagament SEPA, substituint a les transferències i deutes nacionals.
La conseqüència directa en relació amb el cobrament de la nòmina és que a partir de l’1 de febrer de 2014 desapareixeran els comptes bancaris de 20 dígits. En el seu lloc per a poder seguir realitzant transferències o domiciliacions, haurem de facilitar el nou estàndard europeu, denominat IBAN que consta de 24 digits.

DADES BANCÀRIES NO ACTUALITZATS EN NÒMINA
Des de fa uns mesos es ve insistint en la necessitat d’actualitzar en la nòmina les dades de comptes bancaris que corresponen a bancs i a caixes d’estalvis que ja no existeixen com a tals, bé perquè han desaparegut, bé perquè s’han fusionat amb uns altres creant entitats noves.
En cadascun d’aqueixos casos, els bancs afectats ja han comunicat als seus clients, en algun moment, el nou compte bancari.
En l’aplicació de nòmines ja tenim com a dada, el codi IBAN de cadascun dels comptes dels nostres empleats, però si el banc que figura en la nòmina no és correcte, el codi IBAN tampoc ho serà.
Per tot açò, resulta IMPRESCINDIBLE que tots els treballadors comproven que les seues dades bancàries són correctes. Per a açò s’ha creat una consulta a la qual es pot accedir des de la pàgina web de la Generalitat http://www.gva.es/es/inicio i després entrant en Administracions, Tramites i Serveis, Treballadors de la Generalitat, Consulta de la Domiciliació Bancària de la Nòmina, o directament des  d’
Si les dades del compte no foren correctes, hauran d’emplenar la sol·licitud de canvi de dades bancàries que es troba disponible en el Portal del Funcionari http://globalnet.gva.es i després en l’enllaç: “Informació de Nòmina dels Funcionaris”, Modelo domiciliación bancaria de la nómina. Modelo general. No es requerirà justificació documental bancària del canvi, de conformitat amb el Decret 165/2012, de 8 d’octubre, del Consell, pel qual s’estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l’administració de la Generalitat i el seu sector públic (DOCV 6376 de 14/10/2010), bastant la mera declaració responsable de l’interessat/a.